Simulating particles & liquid in a cyclone
#32
So next thing would be creating speed operator, I think.

Am I doing right so far? I would really need to get this working and wish someone could help with this.

So what's next, Rotation operator?

So, I made a rotation operator.

At the moment particles are flying horizontally. Do I need to place a gravity operator, or how is that part handled in tyFlow?

I asked AI, but it wasn't very helpful: "tyFlow on 3ds Max -ohjelmistoon integroitu plug-in, joka mahdollistaa erilaisten virtausten ja simulointien luomisen. Painovoima on yksi tyFlow:n käytettävissä olevista voimista, jota voidaan käyttää esimerkiksi hiukkasten liikkeen ohjaamiseen. Painovoiman avulla voidaan simuloida esimerkiksi hiukkasten putoamista tai pyörimistä. Tämän lisäksi tyFlowConfusedsa on käytettävissä muitakin voimia, kuten kitka ja turbulenssi, jotka mahdollistavat monipuolisen simulointien luomisen 12."

The Smilie was generated ty AI


Attached Files Thumbnail(s)
       
  Reply


Messages In This Thread
RE: Simulating particles & liquid in a cyclone - by JuhaHo - 09-14-2023, 11:34 AM

Forum Jump: